luni, 3 septembrie 2007

O camera pentru un hoinar...

Toate camerele au in adancul lor ceva special…un colt ascuns unde sa poti auzi doar acel gand care te linisteste...dar sunt doar trei camere in lumea asta care imi apartin...si carora le apartin!
Prima camera e cea in care ma trezesc zambind dimineata fara sa mi para rau ca am dormit prea putine ore pentru a le numara si aud muzica eliberandu se prin boxe...si sunetul imi aminteste de tine...prin miscarile nebunesti de vise si ganduri..dansez...dimineata. Si asta e camera in care sper...si zambetul prin care iti soptesc in fiecare inceput ca locul tau e aici!
Cea de a doua e palida si plina de carti si randuri scrise de vietile ascunse in ele. E pierduta in apus...si in trecut camera mea numarul doi.Traind nostalgic in ea realizezi ca sentimentele cele mai vii si adevarate nu o sa piara nicicand, doar o sa se prefaca in alt cuvant ce nu i iubirea...e poate ploaia ce ti spala raul. Si poti sa inveti aici ..sa inveti sa canti sau sa taci...sa spui ce trebuie, sa fii aproape..sa crezi, sa vrei sa te razbuni si sa plangi... sa vrei sa distrugi tot ce e in jurul tau. Camera te intelege si e a ta...si eu sunt a ta in camera ce te vrea!
Camera cu al treilea numar e goala....e doar cu mine in ea! Prin peretii ei se simte marea...si tot ce a fost sa nu fie ! In ea am fost cea mai fericita, acolo am respirat libertatea si am fost luata de un val...un val si dusa aproape de un suflet....E preferata mea pentru ca noapte stelele tac si iti aud bataile inimii...oriunde ai fi tu....alaturi in mine in camera mea!
E atat de important sa ai o viata plina de camere...dar cel mai important e sa ai parte de camere speciale si sa fii suficient de norocos sa nu pierzi cheia sau sa nu spargi fereasta si sa arunci in gol eternitatea. Caci doar ele....camerele din inima ta iti pot oferi timpul in care te simti suficient!
Multi nu stiu sa caute, sau uita si spera ca de fiecare data e la fel si ca fiecare persoana poate fi cea cu camera de la cheia atarnata in suflet..dar vezi tu...e doar o singura inima cu trei speciale camere..si cheia e la tine!
Ma intreb deseori cum e camera ta...si mereu ajung la concluzia ca nu are cheie..pt ca e mereu deschisa...pentru toti! Ar fi o singura problema...nu toti iubesc peretii goi pictati in cercuri de vise si biciclete uitate pe sosea vara, in soare, in amortela cand mai e putin pana la un zambet sincer...nu toti te iubesc pe tine si prin asta iti zambesc.
Asa ca te astept..nu acum sau maine...sau peste o perioada determinata cand ar trebui sa treaca totul....ci atunci cand va trebui...te astept in camerele mele placute, goale triste si putin optimiste...
.....caci e absolut firesc ca tu hoinarule....sa vrei sa auzi vantul cum te cheama departe..la fel cum te alunga tot el te va aduce inapoi!

Niciun comentariu: