luni, 3 septembrie 2007

Mai stii?

E prea mult praf de stele…si prea multe cuvinte irosite, le aruncam in gol si ne asteptam sa le prinda cineva si sa ia viata...si uitam primul pas gresit!
Mai stii ce te doare cel mai tare, ce te face cel mai fericit..ce te tine aproape, cine iti face ceai de tei si iti soarbe amarul pana la ultima picatura cand ai privirea agitata si alinata...
E un cantec..”e un om cu o chitara in inima ta” si simt cum imi canta mie si visul meu despre tine ma uita fara umbrela in ploaie..in viata!
Mai stii ce te face sa plangi, ce te face sa speri...ce te distruge si ce te sustine, cine iti tine strans parul lung cand nu poti sa vezi apusul pana tarziu in noapte cand adormim unul in celalat.
E un dor..ce ma macina, ce miroase a vara si imi aminteste de o sosea ce nu i a mea...si-mi daruiesc trecator ultimul gand..Il vrei?
Mai stii cum e marea fara mine, cum nisipul iti aspreste tristetea si vantul iti vorbeste...si valurile te curata...mai stii cum trece timpul precum piaturile de ploaie...asa si secundele trec..
E o vreme ce nu ma mai vrea, e un timp dizolvat in cerul de cerneala al randurilor scrise de cei necititi...si am ajuns la tarm!



....esti dezgustatoare azi...si eu simt cum in mine se zbate durerea si gelozia unei neimpliniri...mi e dor de tine!

Niciun comentariu: