luni, 3 septembrie 2007

Altceva


Pot face tot ce-mi dicteaza apasat din adancul meu marea…pot sa ma indragostesc mereu , pot sa privesc adanc in adancul sufletelor amagite si pot cel mai usor sa ma mint.
Pot sa scriu pagini intregi intr-un singur vers si pot sa-mi declar simtul artistic putin patetic si pierdut de obscuritate…caci sunt in stare sa ma mint.
Pot sa ating orice palma umeda de emotii, si pot sa fac sa zambeasca cele mai triste amintiri, pot sa sarut trecator buze tremurande de straini si sa pipai usor cu varful genelor cele mai amare secrete...pentru ca vreau sa mint.
Pot sa-mi creez lumea mea...unde totul exista, unde cerul isi schimba culoarea in mov si lacrimile transpun fericire, unde miroase a vata de zahar ars si tinerii se saruta ca in timpul unui concert rock....caci picaturile de ploaie ce vin cazand o data cu timpul imi limpezesc nelinistea si o transforma in trecut....caci e bine sa mint.
Pot sa te uit caci trebuie sa ma mint...
Pot sa te iubesc caci nu pot decat mintii…
Pot sa obosesc dupa o plimbare lunga cu bicicleta si sa ma arunc toata pe iarba verde de sub un nuc batran si sa numar crengile si frunzele si clipele ce trec printre noi...la fel cum pot sa fiu eu goala asteptandu-te...caci e placut sa minti.
Pot sa te cred cand imi spui ca sunt banala…penntru ca pot sa ma cred cand imi spun ca sunt reala…si pot sa vad in ochii verzi tot adevarul, toata teama de teama sa simti cum timpul iti curge precum vantul printr-o fereastra veche uitata deschisa...caci uneori mint.
Pot sa fac sa treaca tot...sau sa fie din nou un tot...sau pot sa ma trezesc intr o dimineata si sa nu mi amintesc stelele.
Pot sa fiu acum langa tine si sa te ascult cum fredonezi ceva...simplu, nu?..pot sa fiu a ta!
Dincolo de eterna si meschina mea putere de a minti stau eu, atarnandu mi sufletul in privirile celor ce il vad fericit. As putea sa ma mint...intr-o zi...cand nu voi mai insemna nimic!
Scriu balada viselor mele din noaptea ce a trecut, putin derutata de cuvinte..era mai bine cand intunericul imi proteja ideile…si imi amintesc de cineva iubit. Pentru acea persoana care nu crede, care nu vede, care nu simte de departe cum cineva o cheama in tacere...pentru ea imi mint realizarile..caci poti face multe crezand...
...si te iubeste!

Niciun comentariu: