luni, 3 septembrie 2007

Din vis



Stii..tu esti genul de persoana care umple sufletul...esti uneori ireala cum stai si ma privesti goala de rau si-mi spui ca eu sunt tot ce-ti pasa, si ca in mine te ascunzi de frica timpului.


Stii..tu esti genul de fluture alb pierdut in aerul de dimineata..ti s-au umplut aripile de polen si roua in timp ce ma cautai in norul cazut la marginea drumului.



...cuvintele mele nu se agata intre ele cu panza din vise, sunt reale, sunt vii...sunt sentimente...



Stii nu te mint...in ochii mei chiar iti pot clati speranta...Pamantule e rotund, viata e transparenta, scara din fata ta pe care urci neincetat nu se va sfarsii..precum dragostea sau ceva mai mult...let me drive!



...Stii am fost departe, am calatorit mult si oriunde eram imi vroiam non-culoarea inapoi, sa stiu ca cineva imi simte lacrima slabiciunii cum se zbate, sa stiu cine te-a suparat si cine ti a sarutat ochii...si nu am fost eu!



...Ea e calma si linistita si-mi spune ca tot ce fac e bine sau lasa tacerea sa vorbeasca in locul ei...e liniste amara, e linistea unei greseli.



...Tu esti speciala, frumoasa..chiar frumosa cum toti ar spune, inteligenta, ai viziuni, sperante, toane...mancari preferate si nopti albe...ai pentru mine acest cult, obsesie, patima si pasiune ce ma face mic...



...Tu ma faci sa ma trezesc noaptea si sa te vreau, sa tranform fizicul in ceva al nostru, ma faci sa nu pot sa dorm, sa-mi reneg patul si somnul si sa te am.



...Tu ma faci sa stiu sa fiu eu si sa incep frazele cu puncte puncte..pt ca inca te simt.






Ai tacut..din scris?



Stii...eu nu te cunosc...doar te visez...doar te caut...sa-mi fi fluturul alb!

Niciun comentariu: