miercuri, 18 iunie 2008

Azi nu e joi, nu?
Nu..azi nu e joi..
Si noi cand ne vedem... M am plictisit sa astept... Ar trebui sa fug la mare de fiecare data cand nu sunt perfecta
Da, cel mai bine...

Si tu?
O sa fac ce ti am promis, doar ca azi trebuie sa stau pana tarziu...azi nu pot sa te cunosc.
Mereu stai pana tarziu...mereu esti ocupat...si eu n am mai fost la mare de ani buni...
Daca ma astepti si pe mine....tu ai ales sa ramai.
Tu ai ales sa ma faci sa raman
Dar stii ca iti pierzi timpul...ca nu are rost, ca nu o sa fie nimic..si in plus iti pierzi si valurile, si soarele si bronzul..pentru ce?pentru cine?...
Pentru mine...
Pentru tine poti face altceva...poti pleca
Vorbesti de parca nu ti-ar pasa...nu vrei sa ma opresti
Nu...bronzul face bine...si eu nu! Nu te opreste nimeni..nu e nimic de oprit...
Deci am hotarat...plec la mare!
Ok...
Si o sa mi ard pielea sa treaca tot..
Ok...
Si poate nu o sa ma mai intorc tot eu..
Ok...
Sunt prea alba...
Esti...
Ok...

Niciun comentariu: